Derde verhaal

22 november 2018 - Puerto Lopez, Ecuador

Vandaag hadden we een rustdag 😉. De enigste dag met niks op het programma. Eerst heerlijk uitgeslapen en een laat ontbijt genomen. Daarna een lekkere strandwandeling tot de kliffen. We konden niet verder. Onderweg kwamen we nog langs de opvang van schilpadden en vogels uit het Nationaal park.

Vanmiddag lekker liggen chillen in de hangmat op ons balkon. We passen ons al aardig goed aan, aan de mensen van hier! Je ziet ze namelijk alleen maar liggen in de hangmat de gehele dag! 🏝

Zojuist nog even naar de vismarkt geweest, waar de vissers aan land komen met hun vis en het direct wordt verkocht! Wel apart om een keer te zien.

Ook nog even de plaatselijke nationale school binnen geweest. Kon het niet laten 😜. Alle leerlingen netjes in uniform. De jongere kinderen van 5-8 jaar gaan ‘s morgens naar school. De oudere kinderen gaan ‘s middags pas naar school.  We verbaasden ons ook al over alle kinderen op straat in de ochtend, maar nu snapten we het.

Morgen vertrekken we vroeg in de ochtend naar Guayaquil met de bus en vliegen dan naar Quito. Daar zullen we de eerste familie treffen; Oom Johan & tante Hermien en Mathijs.  En natuurlijk Gaby en haar familie. We zijn uitgenodigd om morgenavond bij de ouders van Gaby te komen eten.

1. Diny en de kinderen net voor dat ze naar school gaan:
    23 november 2018
    Wat leuk dat jullie daar ook naar toe gaan veel plezier.