Laatste verhaal

7 december 2018 - Oldenzaal, Nederland

Jaaaa, we zijn weer thuis! En wat waren we blij om onze meiden weer te zien en andersom ook.

We kijken terug op een super gaaf en bijzonder avontuur.

de dagen na de bruiloft zijn we met Mathijs en Gaby een aantal dagen opgetrokken.

De zondag zijn we ‘s middags naar het Quilotoa karatermeer geweest. Wat een prachtig meer. Echt geweldig en dat op 4000 meter hoogte. Toen door naar Baños. Het was wel een hele trip. Lang in de bus. Wel hadden we een super mooi hotel in het centrum met zwembad. ‘s avonds gezellig samen uit eten met de gehele groep.

De laatste dag was echt ontzettend gaaf was een super afsluiting! De watervallen van Baños bekeken. Zelfs door geklommen om er achter te komen. Kruipen door smalle gangetjes, maar het was het meer dan waard. Daarna naar Casa der Arbol, heerlijk schommelen boven de aarde. Echt geweldig!

En toen naar ons laatste hotel! Wat een pareltje. Heerlijk bubbelen en zwemmen in de bergen kijkend op Baños. Open haard aan en genieten van de laatste avond.

De anderen w

En toen terug naar huis! Had het vliegtuig een technisch mankement aan de airco 😢.

Zit je daar 1,5 uur in het vliegtuig met de vraag of die nog wel gaat, gelukkig vertrokken we eindelijk en heeft die alle tijd weer ingehaald, zodat wij woensdagavond ook nog pakjesavond konden vieren.

1. Diny en de kinderen net voor dat ze naar school gaan:
    7 december 2018
    Fijn dat alles goed is verlopen. En dat jullie hebben genoten.
  2. Hermine:
    7 december 2018
    Hoi Marleen en Maarten,
    Het was leuk en gezellig dat jullie in Ecuador waren.