Vijfde verhaal

27 november 2018 - Quito, Ecuador

We hebben een aantal dagen hele slechte WiFi gehad en vanaf morgen een aantal dagen helemaal van de buiten wereld afgesloten 😢.

We zijn zondag uit Otavalo vertrokken naar Mindo. Mindo ligt in het tropische regenwoud. Het is er super toeristisch. Nee, geen plek voor ons. We zijn die middag nog met de tarabita geweest. Dat is een soort karretje waarmee je over de jungle ‘zweeft‘. Deze kabelbaan brengt je 152 meter boven de rivier over het dik beboste Bosque Protector Mindo-Nambillo waar je tevens een aantal watervallen kunt bezichtigen.

Mindo staat ook bekend om de prachtige vogels en vlinders die je er kunt zien. We hebben er vele mogen zien met eigen ogen, echt prachtig. In Mindo kun je heel veel uitstapjes doen, maar ze weten hier ook wel van prijzen.

Omdat we ook wel wat van Quito willen zien hebben we gevraagd of de taxi eerder kon komen. Dit was gelukkig heel snel en makkelijk geregeld.

Vandaag hebben we de oude stad van Quito bezocht. Wat een prachtige stad. En wat immens groot, niet te bevatten.

Vanavond komen mijn ouders aan en de rest van de familie.

Morgenochtend vertrekken we om 6:00 uur rlichting het vliegveld voor onze vlucht naar de jungle.

1. Ineke:
    27 november 2018
    Ik lees even jullie prachtige verhalen bij Ineke.Wim en ik wensen jullie een hele mooie vakantie toe, geniet ervan groetjes Janet
  2. Ineke:
    27 november 2018
    Lees net jullie laatste verslag zijn jou ouders goed aangekomen?
    Ben benieuwd naar jullie jungle verhaal